Help me!

Help me!

Gelezen 61 Aan het lezen 7 Wil ik lezen 87 Favoriet 2 Recensies 6
Non-fictie Artikelen 3 Newsroom 1 Lijsten 1 Spots 1   Topics 0

Journaliste Marianne Power besluit een jaar lang alle adviezen uit haar collectie zelfhulpboeken tot op de letter op te volgen om te kijken of haar huidige leven met schulden, angsten, katers en Netflix-marathons kan transformeren tot hét perfecte leven waarin ze healthy en happy de man van haar dromen – het liefst in kasjmieren trui – tegen het lijf loopt.

Is de sleutel tot een gelukkig leven te vinden op de pagina's van de grote internationale bestsellers uit het zelfhulpgenre? Wat begint als een experiment wordt een diepgaand, hilarisch en zeer ontroerend avontuur naar wat we eigenlijk met geluk bedoelen. Een boek dat veel stof tot nadenken biedt en schrikbarend herkenbaar is.

Marianne Power (1976) is een Engelse journalist van Ierse afkomst en schrijft voor onder andere de Daily Mail, Telegraph, The Irish Independent, Red, Grazia en Vogue. Ze maakte de ongebruikelijke beslissing om een jaar lang te leven volgens de regels van twaalf zelfhulpboeken. Marianne woont in London.

Gezondheid & Psychologie
Literaire non-fictie algemeen