Hem is de wrake

Nederland, 70 na Christus. Een Romeinse legionair keert met bebloed zwaard terug van de slagvelden. Bijna tweeduizend jaar later buigen brigadier Dieter Wigboldus en de jonge rechercheur Arthur Coenders zich over een reeks moorden op leden van de motorbende Ragnarok. Een mysterieuze wreker heeft een meedogenloze jacht op de bikers geopend.
In deze langverwachte opvolger van de thriller Graf van klei krijgt Arthur uit onverwachte hoek meer informatie over zijn biologische vader. Het onderzoek naar de moorden zet de rechercheurs op een eeuwenoud spoor dat uiteindelijk naar een reliek uit een vergeten oorlog leidt, waar het tot een dodelijke confrontatie tussen de jager en zijn prooi komt.

Frank von Hebel (1974) schreef eerder Graf van klei, Stemmen van de bevrijding, Mesdag en Mijn Bevrijding, de slag om de stad Groningen (13-16 april 1945). Hij is journalist en woont en werkt in Groningen.

Is Hem is de wrake het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Hem is de wrake