Hemelkinderen

Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 1
Willie is gelukkig getrouwd en in blijde verwachting van een tweede kindje. Alles lijkt goed te gaan, tot aan het einde van haar zwangerschap. Wanneer haar baby levenloos ter wereld komt verandert haar droom in een nachtmerrie.
‘Voordat ik goed en wel besefte dat de bevalling achter de rug was, werd mijn kindje al weggebracht. In alle consternatie vergat ik helemaal te vragen of het een jongen of een meisje was. Ik was bevallen, maar had geen kind…’
In dit moedige, meeslepende verhaal blikt Willie terug op de enorme pijn die ze voelde. Hoewel God duidelijk laat merken betrokken te zijn bij haar leven, schudt het op al zijn fundamenten. Hoe ga je om met dit immense verdriet? Ze beschrijft niet alleen haar eigen verhaal, maar ook de ervaringen van andere vrouwen in een soortgelijke situatie.
Hemelkinderen biedt herkenning en troost, zonder gemakkelijke antwoorden of clichés, maar vanuit een doorleefd geloof in Gods troostvolle beloften, voor alle moeders (en vaders) die hetzelfde doormaken.

Scholten Uitgeverij B.V.
01 januari 2020