Herinneringen aan het strandhuis

Herinneringen aan het strandhuis

Gelezen 3 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 46 Favoriet 2 Recensies 0
Feelgood   Topics 0

De prachtige roman Herinneringen aan het strandhuis, het derde deel in de Strandhuis-serie van Mary Alice Monroe, voert je mee naar de Amerikaanse kust en de jaren zeventig, waar turtle lady Lovie haar toevlucht zoekt in het strandhuis van haar familie. Daar is ze even weg van haar sociale verplichtingen, overheersende echtgenoot en zijn affaires. Als ze de bevlogen bioloog Russell ontmoet en hartstochtelijk verliefd op hem wordt, staat Lovie voor een dilemma: kiest ze voor haar veilige, bekende leventje of voor de liefde, met het risico haar reputatie, rijkdom en kinderen te verliezen?

Herinneringen aan het strandhuis van Mary Alice Monroe is een hartverwarmend verhaal dat zich afspeelt in de adembenemende natuur, over hoe één magische zomer het leven voorgoed op zijn kop zet.

‘Monroe heeft een energieke vertelstijl die haar lezers blijft boeien. Fans van Nora Roberts zullen haar zeker waarderen.’ – Publishers Weekly

‘Een prachtige familieroman.’ – AD

Feelgood
Xander Uitgevers B.V.
09 augustus 2022
09 augustus 2022

Reacties op: Herinneringen aan het strandhuis