Het Avery Shaw-experiment

Het Avery Shaw-experiment

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Young adult   Topics 0
Het Avery Shaw eXperiment is een heerlijke en grappige YA-roman van de auteur van Cinder & Ella.
Avery Shaw is al jaren stiekem verliefd op haar beste vriend Aidan – totdat hij een bom dropt en vertelt dat hij een vriendin heeft! Om over haar gebroken hart heen te komen, besluit Avery voor een schoolproject te onderzoeken of de ‘zeven stadia van rouw’ ook gelden voor liefdesverdriet.
Maar zonder Aidan heeft ze geen partner voor haar experiment. Dan dient Aidans oudere broer Grayson zich plotseling aan. Voor één keer lijkt deze zelfverzekerde en irritant knappe versierder dé oplossing voor haar probleem. Of begint dat nu pas echt?
'Opnieuw een homerun voor Kelly Oram. Een absolute aanrader voor iedereen die op zoek is naar een geweldig en romantisch boek.' Quite the Novel Idea
'Dit boek was precies wat ik nodig had om uit mijn leesdip te komen.' ***** Lezer op Goodreads

Kind & Jeugd , Young Adult
Fictie 13-15 jaar