Het Barista Handboek

Koffie was nog nooit zo 'hot'!

De tijd van ‘kachelkoffie’, schepjes Buisman en cacaopoeder op je melkschuim behoort definitief tot het verleden. Een nieuw koffietijdperk is aangebroken, met geweldige machines, vers gebrande bonen van hoge kwaliteit, fluweelzachte melk, goed gezette espresso en allerlei soorten slow (filter) coffee.

Met het Barista Handboek help ik je de weg te vinden in het opwindende koffielandschap van deze tijd. Met de heldere informatie, handige overzichten en makkelijk te maken recepten in dit boek, heb je alles wat je nodig hebt om te beginnen aan jouw persoonlijke koffie-avontuur.

Ben jij een espressomens of een cappuccinoverslaafde? Of wil je wegwijs worden in het oerwoud van koffiebonen en brandprocessen? Met de kennis, tips & tricks in dit boek ga je sowieso nog meer (dan je al deed) van koffie genieten. En dat is waar het uiteindelijk allemaal om draait.

Is Het Barista Handboek het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het Barista Handboek