Het begint

Als kind hoorde Lydia in de kerk de dominee vertellen: "Het is ijzig stil in de klas ... Weer vraagt de meester: "Wie heeft die bal door de ruit gegooid?" ... Geen antwoord. Dan steekt een jongen die het niet had gedaan zijn hand op: "Ik meester". Die jongen droeg de straf vrijwillig. Zo is de Messias zei de dominee. Zo begon Lydia's geloof. Met veel plezier heeft zij jarenlang kinderen verteld uit de bijbel. Omdat zij dat niet meer kon doen besloot ze haar hobby schilderen in te zetten. Marijke Tencate inspireerde haar met haar boeiende kinderbijbel. Met dit prentenboek maak je het verhaal mee alsof je het zelf beleeft. Geschikt om voor te lezen of om kinderen zelf te laten lezen.

Is Het begint het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Het begint