Het beloofde land

Het beloofde land

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 0 Recensies 0

'Het beloofde land' van Elizabeth Musser gaat over drie vrouwen en een wandeltocht die hun leven zal veranderen. Abbie Jowett is overweldigd door de tegenslagen in haar leven. Ze besluit haar volwassen zoon achterna te reizen naar Spanje, om daar samen met hem de beroemde pelgrimsroute Camino de Santiago te lopen. Tijdens hun reis ontmoeten ze Rasa, een Iraanse vrouw die in het geheim vluchtelingen helpt, en Caroline, een journaliste die onderzoek doet naar pelgrims. Ieder heeft een eigen reden voor deze ontdekkingsreis, maar geen van hen was voorbereid op de schurende kracht van de Camino, die alles blootlegt en aanspoort tot grondige zelfreflectie.

‘Een spannend, realistisch verhaal dat boeit tot het eind.’ - Eva over ‘Aan de andere kant van de bergen’

‘Een prachtige roman, die je laat nadenken over schuld en vergeving.’ - Elisabethbode over ‘Als ik mijn ogen sluit’

KokBoekencentrum Fictie
03 november 2020