Het beste van Adam Sharp

Gelezen 425 Aan het lezen 6 Wil ik lezen 166 Favoriet 2 Recensies 33
Literatuur & Romans Artikelen 5 Lijsten 2 Spots 7   Topics 0   Leesclub

De nieuwe roman van Graeme Simsion (Het Rosie Project), Het beste van Adam Sharp, is een geweldig verhaal over liefde, muziek en in het reine komen met het verleden.
Na twintig jaar krijgt veertiger Adam Sharp, getrouwd en tevreden, uit het niets een bericht van zijn Eerste Echte Liefde. Samen hadden ze een fantastische tijd - hij speelde piano in een bar, zij zong - tot Adams tijd in Australië erop zat en hij terugkeerde naar Engeland. Overvallen door nostalgie en vragen - wat als hij wél had gekozen voor haar? - beantwoordt Adam het bericht. Is er een tweede leven voor zijn eerste liefde?

Oorspronkelijke titel
24 april 2020

1 keer bewerkt, laatste bewerking door VM van Erp - van Dijk

Het beste van... Graeme Simsion

door: Kim Saris

De Britse programmeur Adam Sharp nadert zijn vijftigste levensjaar als plots zijn liefde van twintig jaar geleden opnieuw contact zoekt. Hij heeft Angelina nooit kunnen vergeten en dat heeft grote invloed op zijn huwelijk met Claire. Hoe had zijn leven eruit gezien als hij in 1989 voor zijn...

Reacties op: Het beste van Adam Sharp