Hét blenderboek

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 6 Favoriet 0 Recensies 0
Culinair   Topics 0
Staat de blender op het aanrecht te verstoffen of wordt hij enkel voor smoothies gebruikt? In Hét blenderboek levert Nora French het ultieme bewijs dat de blender de ideale keukenhulp is. Onder het motto ‘Mixen is het nieuwe koken’ blaast Nora het apparaat nieuw leven in!

Proef de meer dan 100 verrassende recepten, zoals krokante oudekaascourgettewafels, Italiaanse muffi ns met kaas, olijven en pompoenpitten, luchtige havermoutpannenkoekjes met appel en blauwe bessen, pizzabodems met zongedroogde tomaatjes en boerenkoolpesto, friszoete avocado-limoenmousse en romige ijsjes met kokosmelk.

Uiteraard blijft Nora vasthouden aan haar filosofie: snel, makkelijk én simpel koken met pure en onbewerkte ingrediënten. Handig is ook dat Nora zoveel mogelijk groenten in haar recepten ‘verstopt’, zoals broccoli in een flatbread, courgette en wortels in muffins en zoete aardappel in wafels en brownies. Dat levert lekkere en verantwoorde traktaties op waar het hele gezin van kan meegenieten.

Culinair
Eten en drinken algemeen