Het boek van wonderlijke nieuwe dingen

Rank 5471 Gelezen 194 Aan het lezen 12 Wil ik lezen 130 Favoriet 30 Recensies 11
Literatuur & Romans Artikelen 6 Lijsten 4 Spots 2 Hebban 1000 637   Topics 0
Deze virtuoze, grensverleggende roman gaat over datgene wat mensen verbindt, zelfs als ze lichtjaren van elkaar gescheiden zijn.

'Van een andere planeet. De miscommunicatie tussen de twee echtelieden snijdt je geregeld door de ziel. Wat een schrijver.' - De Volkskrant

'Dit is Michel Fabers tweede meesterwerk, heel anders dan 'Lelieblank, scharlakenrood', maar in alle opzichten even overtuigend en memorabel. Het is waanzinnig meeslepend.' - David Mitchell

'Een boeiende, betoverende ideeënroman van een ongewoon intelligente en helderziende schrijver.' - The Independent

'Een buitengewone roman die leest als een trein.' - Yann Martel

01 januari 2015

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Salustia

De meester aan het werk

door: Pippa Ravensteijn 2 reacties 4 likes

"Ik had het gevoel dat ik zo bedreven was dat ik de lezer alles kon laten geloven", zegt de in Schotland wonende Michel Faber (Den Haag, 1960) bij de Das Mag leesclub in Amsterdam. Hoewel hij nog een beetje Nederlands spreekt, heeft hij kort daarvoor gevraagd of de avond in het Engels kan. Zijn...

Reacties op: Het boek van wonderlijke nieuwe dingen