Meer dan 4,1 miljoen beoordelingen en recensies Organiseer de boeken die je wilt lezen of gelezen hebt Het laatste boekennieuws Word gratis lid
Het Cassandra complex

Het Cassandra complex

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 7 Favoriet 0 Recensies 0
Het Cassandra complex is de nieuwe roman van bestsellerauteur Holly Smale, bekend van de serie Geek Girl.
Cassandra heeft vandaag niet bepaald haar dag. Vanmorgen werd ze gedumpt door haar vriend en tegen lunchtijd werd ze ontslagen omdat ze geen 'mensenmens' is. Maar wanneer ze ’s avonds thuiskomt en haar ex opduikt alsof er niets is gebeurd, is Cassie te opgelucht om vragen te stellen. Ze is gewoon blij dat haar langste romantische relatie ooit (vier maanden) weer op het goede spoor zit… Toch?
Maar morgen wordt Cassie weer gedumpt – en ontslagen.
Wanneer ze beseft dat ze gezegend is, of misschien vervloekt, met de mogelijkheid om terug in de tijd te reizen, krijgt ze de kans om dingen anders te doen. Maar zal ze erachter komen waarom zoveel dingen in haar leven steeds verkeerd blijven gaan?

Luitingh Sijthoff
10 mei 2023