Het Elvistaxon

De nabije toekomst van onze aarde wordt herschreven als Job, een geniale wetenschapper met maniakale trekjes, erachter komt dat de klimaatverandering die de mensheid tot dan toe heeft beziggehouden, overschaduwd wordt door een veel groter en acuter gevaar. Job kampt met de grootste gewetensvraag die je kunt bedenken: moet hij het dreigende gevaar openbaar maken, of laat hij de wereld afstevenen op rampspoed? Het Elvistaxon confronteert je op pijnlijke wijze met de onvermijdelijke weg naar verandering en verval. Dit boek is geschreven voor mensen die van onze aarde houden. Het beschrijft een mogelijke catastrofe die onze generatie hopelijk niet ten deel zal vallen. De aarde: een geraffineerd, onverwoestbaar mechanisme. Of toch niet?

Recensies (1)

Is Het Elvistaxon het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Het Elvistaxon