Het engelentarot

Positief, liefdevol en zachtaardig. De tarot is door de eeuwen heen altijd al beschouwd als een instrument dat ons een gedetailleerde en betrouwbare uitleg en duiding kan geven van wat zich in ons leven voordoet. Doreen Virtue en Radleigh Valentine hebben een tarot ontworpen, die honderd procent goedaardig is, veilig en betrouwbaar. Alle teksten op de kaarten en in de handleiding, en ook de afbeeldingen van Steve A. Roberts zijn positief en mooi. Tegelijkertijd hebben ze het magische effect behouden van de traditionele tarot.

De bijgaande handleiding leidt je door de verschillende stappen waarmee je een nauwkeurige reading kunt doen voor jezelf of voor iemand anders, en beschrijft ook de algemene betekenis van elke kaart. Het Engelentarot is rijk aan symboliek en beeldspraak - met engelen, aartsengelen, elfen en meerminnen - en zal je inspirerende leiding geven op je levensweg!

Is Het engelentarot het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het engelentarot