Het enige echte eerlijke mannenopvoedboekje

'Het Enige Echte Eerlijke Mannenopvoedboekje' is bestemd voor vrouwen. En geschreven door een man. In feite: door een verrader. Want auteur Jan Dijkgraaf legt in dit boek haarfijn aan vrouwen uit hoe zij hun man moeten opvoeden. Hoe ze ervoor kunnen zorgen dat hun man als was in hun handen wordt. It takes a thief, to catch a thief, hè...
Of het nu gaat over klussen in en om het huis, geld, familiezaken, shoppen, 'goede gesprekken' (hahahahaha!) of sex de lezeres van 'Het Enige Echte Eerlijke Mannenopvoedboekje' is na het lezen van deze (laten we niet te bescheiden doen) Grote Geluk Gids voortaan in the lead.
Doen mannen dan straks alles zomaar voor hun vrouw, simpelweg omdat ze gemanipuleerd worden? Nou, eh... Ja dus. Het zijn net kinderen. Er is wel een maar. Je hebt ook slimme mannen. Die vinden het geen enkel probleem om zich te laten manipuleren, maar die verwachten wél een passende beloning. Dat zijn dan weer niet alleen net kinderen, maar ook net honden. Dus het scheermes voor de overbodige beharing gewoon houden, dames!

Is Het enige echte eerlijke mannenopvoedboekje het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het enige echte eerlijke mannenopvoedboekje