Het geheim van de spiegel

Junior   Topics 0
“Het geheim van de spiegel” is een spannend verhaal dat begint met Lars en Jasmijn, die via een omweg in een verlaten kasteel terechtkomen. Dit kasteel staat al een aantal eeuwen leeg, omdat er geen koper voor te vinden is. Dat is niet zo gek. Er gaan al jaren geheimzinnige verhalen de ronde over het kasteel van Landgraaf. Iedereen die daar naar binnen gaat, kan het niet meer navertellen. Toch houdt dit mysterie een nieuwsgierige jongen als Lars niet tegen. Als Lars en Jasmijn uiteindelijk in het geheimzinnige kasteel zijn, ontdekken ze een bijzondere en wel zeer oude spiegel. Wat ze dan nog niet weten is dat deze spiegel duistere krachten heeft en hen een heel eind terug in de tijd zal laten reizen. Ze belanden uiteindelijk in hun eigen dorp, maar dan in de middeleeuwen. Ze beleven heel veel spannende avonturen. Zullen Lars en Jasmijn ooit weer de weg terug naar huis vinden? Dit boek leg je niet weg voordat je de laatste bladzijde gelezen hebt! +

Kind & Jeugd
Fictie kinder- en jeugdboeken algemeen
Brave New Books
07 oktober 2020
07 oktober 2020

Reacties op: Het geheim van de spiegel