Het geheim van een goede relatie

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0

Na Liefdevolle relaties nu het tweede boek van Sondra Ray met het vervolg op haar spirituele reis die zij begon in 1980. Zij gaat ditmaal dieper in op onderwerpen als liefde, leven en spiritualiteit. In boeiende hoofdstukken zoals' De levenswet in relaties', 'Hoe realiseer ik intimiteit', 'Het effect van de vroegste jeugd op ons seksuele leven', 'Hoe ga ik om met crises in relaties 'en 'Hoe de integratie te vinden tussen spiritualiteit, liefde en seksualiteit' wordt de weg gewezen naar meer vervulling in leven, liefde en relaties. De auteur heeft met haar eerste boek velen geïnspireerd. Zij werkt in haar centrum met de Liefdevolle Relatie Training die de grondslag vormt voor het verkrijgen van een goed inzicht in ons levensdoel en hoe we dat kunnen bereiken. Het boek is bedoeld om de lezer te helpen liefde en vreugdevolle relaties op te bouwen.

VBK Media
01 januari 1982
07 juni 2021
9789020259971

Reacties op: Het geheim van een goede relatie