Het golfhandboek

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0

Het Golfhandboek is ontwikkeld om u de grondbeginselen van het golfspel bij te brengen, om het plezier in het spel te vergroten, uw techniek te verbeteren en, uiteindelijk, uw handicap te verlagen. Omdat dit boek het totale spel behandelt van de grip tot de spelstrategie en het putten is het een complete gids, zowel voor de beginner als voor de speler met een lage handicap en iedereen daartussenin. In het Golfhandboek vindt u informatie over: [*] De set-up, grip en swing voor elke slag [*] De 14 clubs een beschrijving van alles in de tas, van driver tot putter [*] Programmas met oefeningen voor de verschillende niveaus [*] De beste uitrusting [*] Strategieën voor wedstrijden [*] De beste speltechniek onder verschillende omstandigheden [*] Percentagegolf streven naar het haalbare, niet het onmogelijke [*] De uitdaging van de golfcourse [*] De golftaal, de regels en de etiquette [*] De geschiedenis van het golfspel en de grote spelers van Bobby Jones tot Jack Nicklaus tot Phil Mickelson

Veltman Uitgevers B.V.
11 februari 2020