Het grootste koninkrijk

Een meeslepend en fantasierijk avontuur voor fans van Narnia en Hoe tem je een draak.
Tot grote schrik van Imogen en Marie duikt de gemene Anneshka plotseling in hun wereld op. Wat voert ze in haar schild buiten het magische rijk? En Anneshka is niet hun enige probleem. Mark, hun stiefvader, gedraagt zich steeds vreemder en raakt zelfs in coma, wat alles te maken heeft met zijn reis naar Yaroslav.
Op de vlucht voor Anneshka en op zoek naar een medicijn voor Mark gaan de zusjes nog één keer door het deurtje in de boom, en dit keer gaan ze verder dan ooit… Zullen ze Mark kunnen redden en Anneshka met haar boze plannen voorgoed kunnen tegenhouden?
‘Een sprankelend debuut met een grappige, innemende vertelstem, een bijdehante onverzettelijke heldin en een dynamische zusjesrelatie.’ The Guardian
‘Een absoluut geweldig, tijdloos en magisch avontuur.’ Anna James, auteur van Pages & Co
‘Ik wil meer!’ Hebban

Recensies (1)

Is Het grootste koninkrijk het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het grootste koninkrijk