Het hart van de chocolaterie

Het hart van de chocolaterie

Het hart van de chocolaterie van Laura Frantz is een hartverwarmende roman over de eigenaar van een chocolaterie, Esmée Shaw, en een legerkapitein, Henri Lennox.

Het is 1755. De achtentwintigjarige Esmée woont in York, Virginia en lijdt nog steeds onder langdurig liefdesverdriet. Ze wil heel graag iets doen om haar leven zin te geven, iets meer dan alleen een chocolatarie runnen.

Kapitein Henri Lennox is na lange afwezigheid weer thuisgekomen en is van plan om de vuurtoren in de gevaarlijke Chesapeake Bay op te bouwen, een droom die hij ooit deelde met Esmée. Als ze elkaar weer tegenkomen, wordt er een voorzichtige basis gelegd om de pijn van het verleden te overwinnen.

Intussen wordt de stad overschaduwd door komende oorlogsdreiging met de Fransen en krijgt Henri de opdracht om een expeditie te leiden. Zijn toekomst is plotseling opnieuw met onzekerheden gevuld. Lukt het Esmée en Henri om de onzekerheden te overwinnen en hun gezamenlijke droom een kans te geven?

Historische roman (populair)
KokBoekencentrum Fictie
18 mei 2022
18 mei 2022

Reacties op: Het hart van de chocolaterie