Het hart van een cowboy

Het hart van een cowboy

Rank 362 Gelezen 4 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 3 Favoriet 1 Recensies 0
Feelgood   Topics 0
Becky Morgan heeft een leven dat niet bepaald standaard is. Onder haar wat ruige uiterlijk schuilt echter een jonge vrouw die haar uiterste best doet haar leven te beteren. In het slaperige dorp Twin Bridges valt ze als een blok voor de robuuste rancher Nathan. Dat ze echter een vreemd verhaal over hem heeft gehoord van een serveerster genaamd Lucy-Jane maakt het allemaal niet makkelijker. Maar een man zoals hij, die alles heeft wat zij nooit gehad heeft, kan toch niets in haar zien. Zij is immers een “niemand”.

Nathan Brooks loopt op een dag nietsvermoedend The Wagon Wheel binnen, als een jonge vrouw direct zijn aandacht trekt. Haar roze haren en kleurige tatoeages maken haar een ware blikvanger. Dat ze zich luid proestend verslikt in haar koffie op het moment dat hij binnenstapt maakt dat hij het niet kan laten naar haar te blijven kijken. Toch is dat niet de enige reden waarom hij versteend lijkt. Iets in haar trekt hem aan. Is het soms omdat zij er zo anders uitziet dan hij zich vanbinnen voelt? Ook al voelt Nathan er veel voor haar beter te leren kennen, de pijn uit zijn verleden weerhoudt hem daarvan.
Romantiek
Dutch Venture Publishing