Rank 1299 Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 2
Fantasy & SF   Topics 0
Na een lange reis door hun wereld Rhove komen Cromrak, Daryliah en Grash aan bij het regenwoud O'zaléo, waar ze Daryliahs vermeende vader hopen te vinden: Dehkan de dappere.
Echter in het dorp Tohoucan, de laatste halte voor O'zaléo, vernemen ze dat Dehkan met zijn expeditie het regenwoud in is getrokken om op zoek te gaan naar een legendarisch artefact genaamd het Hart van Rhove. Dit is al aanzienlijke tijd geleden gebeurd. De dorpelingen vrezen dan ook het ergste voor Dehkan, maar Daryliah weigert haar zoektocht hiermee op te geven. De orks besluiten om de gevaren van het regenwoud te trotseren in een poging om het lot van Dehkan te achterhalen.
De Spharoceen Ramaoh is bezig met zijn eigen onderneming: hij hoopt alsnog sporen te kunnen vinden van zijn soortgenoten, die al heel lang geleden van de bodem van Rhove verdwenen zouden zijn. Hij krijgt hierbij hulp van zijn goede vriend Kwidrick, de kikvorsergeneraal. Samen zoeken ze de drie resterende elemententempels op: de luchttempel in het vlerkenrijk Nocturnia, de watertempel in het drassige Burblium en de vuurtempel in het midden van de Rode Bergen.
Zullen de twee expedities succesvol eindigen? En zullen Cromrak en Ramaoh elkaar ooit nog terugzien?
Het wordt allemaal duidelijk in dit vierde deel van de Kronieken van Cromrak: het Hart van Rhove!
Sciencefiction & Fantasy
Zilverbron
15 april 2019

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 24,95

Lezersrecensies (2)

door: Gaby Raaijmakers 1 like
Het alweer vierde deel van de avonturen van Cromrak, waarin de ouderwetse mix van spanning en humor weer net zo heerlijk in zit. Ook leuk is de extra aandacht voor Ramaoh, die dit keer zijn eigen spannende verhaallijn heeft. Het is heerlijk om vanaf zijn standpunt de wereld te bezien. Cromrak-fans,...

Het Hart van Rhove

door: Johanna Lime 1 like
Dit is het vierde boek van de Kronieken van Cromrak, de ork. IK heb er al een tijdje naar uitgekeken, want ik vind dit een geweldig leuke serie fantasyboeken. Cromrak en het groepje vrienden dat hij om zich heeft verzameld beleven steeds weer spannende avonturen. In dit deel gaat Daryliah met...