Het huis aan het water

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Op het eerste gezicht lijkt techneut en gouden jongen Aiden MacFarland alles voor elkaar te hebben. Het enige probleem is dat hij het eigenlijk allemaal niet wil. Hij wilde nooit een beroemde aandeelhouder in een biljoenen bedrijf worden. Hij creërde een app voor een vriend van de familie en werd gevangen door het enorme succes. Door zijn slapeloosheid besluit hij er tussen uit te gaan, gooit enkele benodigdheden in een Jeep en rijdt naar een afgelegen huisje aan een meer om daar even te ontspannen. Wanneer hij de aantrekkelijke blondine ontmoet, die in het huisje naast hem woont, komt er iets naar boven dat hij veel te lang onderdrukt heeft.

Dit is een expliciet erotisch kort verhaal van ongeveer 5150 woorden. Het bevat grafisch taalgebruik en sexuele onderwerpen. Het is slechts voor volwassenen bedoeld die geinteresseerd zijn dit soort materiaal te lezen in rechtsgebieden waar verkoop en koop niet in tegenspraak met de lokale wetten zijn.
Black Serpent Erotica
19 augustus 2019