Het Huis van de Roos

Het Huis van de Roos

Thrillers & Spanning   Topics 0
Samen met verzetsstrijdster Bridget gaat Conrad naar het noorden van Terra 7 om de reddingscapsule te vinden. Hun reis verloopt echter niet voorspoedig. In de bergen krijgen ze een aanval te verduren van een Afraanse patrouille. Zeer tegen Bridgets zin in besluit Conrad om de enige Afraanse overlevende te redden: Duncan.

Het is een beslissing met grote gevolgen. Duncan is een edele uit het Huis van de Roos en via hem komt Conrad in de Afraanse samenleving terecht. Hij leert veel over de bewoners van dit eens zo machtige Huis en over hun grootste bedreiging: Falk. Deze hoogheer uit het Huis van de Adelaar is een direct gevaar voor alles wat Conrad liefheeft.

In dit tweede boek van de trilogie Terra 7 komt Esther Wagenaars fascinerende wereld verder tot leven. De samenleving daar is ingewikkelder dan gedacht. Vijanden blijken vrienden en andersom. En wie is toch die vrouw in het maanlicht?
Sciencefiction & Fantasy , Thrillers & Spanning
Celtica Publishing