Het is jij of ik

Sanne Ligtvoet woont en werkt in de Amsterdamse Pijp. Wanneer ze op een dag wordt meegevoerd door een mysterieuze man, belandt ze in een ware nachtmerrie. Haar minnaar voor een nacht blijkt vele duistere kanten te hebben. Sanne zal alles op alles moeten zetten om haar leven terug te krijgen.

Lisa Stone leeft met haar zoontje Max een eenvoudig leven in een klein stadje ten noorden van Miami. Wanneer haar een droombaan wordt aangeboden, komt ze voor een zwaar dilemma te staan. Ze zou niets liever doen dan deze kans met beide handen aangrijpen en haar zoon een kans op een betere toekomst geven. Maar wat als haar verleden haar inhaalt en het gitzwarte geheim dat ze met zich meedraagt alles opnieuw vernietigt?

Recensies (2)

Meer recensies

Is Het is jij of ik het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Het is jij of ik