Het jaar van de bediening !

Gasten komen echt nog eens terug naar een restaurant met goede bediening, zelfs als ze die eerste keer niet helemaal tevreden zijn over het eten. Na een avond op een plek met slechte bediening - hoe goed de keuken ook is - komt een gast daar niet meer terug. Goede bediening zorgt ervoor dat een gast kan ontspannen. Goede bediening is als een regisseur voor de gast. Goede bediening is in grote mate verantwoordelijk voor de sfeer in een horecabedrijf. Als een gast geen vertrouwen heeft in de bediening, dan ontspant hij niet, wordt de sfeer niet goed en verloopt zijn verblijf dramatisch. Dan zie je de gast daar niet meer terug. 'Dit is het jaar van de bediening' is het tweede boek van Wouter Verkerk. Van zijn debuut 'Dit is mijn wijk niet...!' zijn inmiddels meer dan 10.000 exemplaren verkocht. Wouter werkt als trainer en coach van horecaondernemers en hun teams door heel Nederland.

Is Het jaar van de bediening ! het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het jaar van de bediening !