Het jaar waarin ik mijn haar verloor

Als Barbara van Beukering begin 2020 haar tweede boek succesvol lanceert, ontdekt de kapper een klein kaal plekje op haar achterhoofd. Twee weken na de boekpresentatie wordt de lockdown afgekondigd, de winkels sluiten en de boekverkoop valt stil. Het begin van een jaar vol rampspoed: een van haar beste vriendinnen blijkt ongeneeslijk ziek, haar schoondochter belandt in een depressie en haar dochter wordt verlaten door de vader van haar vijf maanden oude baby. Terwijl de wereldgezondheid bedreigd wordt door corona, maakt Barbara zich in toenemende mate zorgen over haar haar dat uitvalt. Op haar bekende lichte en zelf relativerende toon beschrijft Barbara het jaar waarin ze geconfronteerd wordt met allerlei vormen van verlies. En hoe ze er uiteindelijk in slaagt om zichzelf weer te hervinden.

Recensies (11)

Meer recensies

Is Het jaar waarin ik mijn haar verloor het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het jaar waarin ik mijn haar verloor