Het juiste moment

Goede of slechte timing kan het verschil maken tussen succes of falen. Maar gek genoeg staan we eigenlijk nauwelijks stil bij wat goede timing is. Goede timing is geen simpel toepasbaar kunstje, zegt Daniel Pink in Het juiste
moment, maar niets minder dan een serieuze wetenschap. Puttend uit een goudmijn van kennis op het gebied van psychologie, biologie en economie legt Pink uit hoe we door slim gebruik te maken van die kennis het best kunnen slagen op school, in ons leven en in ons werk. Hoe kun je de verborgen dynamiek van de dag in je voordeel benutten bij het inplannen van je agenda? Waarom leidt het inlassen van pauzes op het juiste moment tot zoveel betere resultaten? Hoe tover je een haperend begin om tot een verse start? En wat is het ideale moment om je baan
op te zeggen, een carrièreswitch te overwegen, een sleutel bij te laten maken voor degene met wie je aan het daten bent of te gaan trouwen? Pink combineert wetenschap en praktijk in een fascinerend betoog vol verrassende
voorbeelden en praktische takeaways.

Is Het juiste moment het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het juiste moment