Het klavertje vier

Het klavertje vier

Rank 5255 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 6 Favoriet 0 Recensies 0

De wereldwijde klassieker over een zoektocht naar geluk, nu in een cadeauwaardige uitgave.

Vol lessen die je helpen op jouw persoonlijke weg naar geluk en succes

‘Lang geleden riep Merlijn alle ridders bijeen en vertelde hun het volgende: “Over zeven nachten zal een klavertje vier, een toverklavertje dat onbegrensd geluk brengt aan wie het bezit, ergens in het Betoverde Bos ontkiemen. Wie durft de uitdaging aan te gaan om in het Betoverde bos naar het klavertje te gaan zoeken?”’

Zo begint de legende van Het klavertje vier, een inspirerend en buitengewoon positief verhaal dat de sleutel tot geluk onthult. Deze gigantische bestseller heeft inmiddels wereldwijd een groot lezerspubliek bereikt, door de simpele en effectieve boodschap en het prachtige verhaal.

‘Hartverwarmend! Dit boek zal ongetwijfeld uitgroeien tot een klassieker. Door zijn gelijkenissen met De kleine prins zal het zowel volwassen als kinderen fascineren.’ Philip Kotler, auteur

‘De toon doet denken aan het meesterwerk De alchemist en laat je zien hoe je kansen moet grijpen en hoe je succes kunt verwezenlijken.’ Barnes & Noble

Gezondheid & Psychologie
Psychologie algemeen