Het kleine hotel onder het noorderlicht

Onder het betoverende noorderlicht in IJsland bloeit de liefde op in Het kleine hotel onder het noorderlicht van bestsellerauteur Julie Caplin.
Daar zit ze dan, met een gebroken hart en een stukgelopen carrière… Lucy wil nog maar één ding: weg uit Groot-Brittannië. Als zich een kans aandient om hotelmanager te worden in IJsland, zegt ze dan ook meteen ja. De borrelende bronnen en besneeuwde gletsjers zijn geen verrassing, maar dat er bij het hotel een bijzonder sexy Schotse barman is inbegrepen, had ze nou weer niet verwacht!
Lucy probeert van het kleine hotel de meest romantische plek van IJsland te maken. Alleen voor de gasten natuurlijk, want zelf heeft ze romantiek afgezworen. Eén keer een gebroken hart is genoeg. Maar onder het dansende noorderlicht ziet Alex, de barman, er toch wel héél aantrekkelijk uit…
Lezers zijn dol op Julie Caplin:
‘Dit is de crème de la crème van het romcomgenre!’
‘Weer zo’n pareltje in deze fantastische reeks.’
‘Ik kan niet wachten op Julie Caplins volgende boek.’

Is Het kleine hotel onder het noorderlicht het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het kleine hotel onder het noorderlicht