Het Land van Melk en Honing

Het land van melk en honing

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0

Lieven werkt in een callcenter dat geleid wordt door een gereïncarneerde Hitler en gaat gebukt door het leven. Tot hij iemand aan de lijn krijgt die hem weet te verleiden met een formule die zijn bestaan voorgoed zal veranderen. Samen met zijn imaginaire kompaan Gabriël, zijn raaskallende hond Boeddha en zijn onbereikbare overbuurvrouw Angelique, reist hij door de diepste krochten van zijn onderbewustzijn, waar enkel de volle maan voor verlichting zorgt. Daar maken hilarische hallucinaties en seksuele uitspattingen gaandeweg plaats voor absurde nachtmerries en diepgewortelde angsten.
Nog nooit eens in iemands hoofd willen gluren?
Het Land van Melk en Honing vertelt een verhaal over de menselijke hunker naar geluk, genot en escapisme. Een gulzige zoektocht waarbij men kan verdwalen in een donker doolhof, wanneer dromen en werkelijkheid in elkaar verstrengeld raken.
Junior Leroux is criminoloog van opleiding. In het verleden was hij werkzaam in de bijzondere jeugdzorg, waar hij minderjarige delictplegers en druggebruikers begeleidde. Er zijn reeds twee verhalenbundels van hem verschenen: Leesvoer voor fijnproevers en Wie niet horen wil, moet lezen.

Schrijverspunt
27 juni 2022
27 juni 2022

Reacties op: Het land van melk en honing