Het licht dat we verloren

Twee levens.
Twee liefdes.
Eén keuze.

De Amerikaanse bestseller van 2017 - nu in Nederland!

Lucy en Gabe ontmoeten elkaar op een dag die alles voorgoed zal veranderen. Samen besluiten ze dat hun leven wat moet betekenen, van belang moet zijn. Wanneer ze elkaar een jaar later weer tegenkomen, lijkt hun liefde voorbestemd.
Maar als Gabe besluit om als fotojournalist naar het Midden-Oosten te gaan en Lucy in New York blijft voor haar eigen carrière, gaan ze uit elkaar. De hoofdpersonen worstelen met het idee van lot en vrije wil, en hoewel ze nieuwe levens opbouwen met nieuwe liefdes, blijven ze aan elkaar denken en blijven ze elkaar soms, als de omstandigheden het toestaan, opzoeken.
Waren hun levens bedoeld om met elkaar verbonden te zijn? Hebben ze er goed aan gedaan om uit elkaar te gaan? Of hadden ze er alles aan moeten doen om samen te blijven?
Het licht dat we verloren is een hartverscheurend liefdesverhaal over verborgen verlangens, over de vraag hoeveel we moeten opofferen voor de liefde, over wat échte liefde is en hoe die ons compleet door de vingers kan glippen, zelfs als we denken dat we haar stevig vasthebben.

Jill Santopolo studeerde aan Columbia University in New York. Het licht dat we verloren is haar literaire debuutroman. Ze woont in New York.

'Lezers van Jojo Moyes' Voor jou zullen genieten van dit elegante boek.'
THE NEW YORK POST

'De slimme verteltrant en de prachtige schrijfstijl van de auteur maken het de lezer compleet onmogelijk om dit boek neer te leggen! Deze verpletterende roman zette me aan het denken over relaties uit heden en verleden, bracht herinneringen aan mijn jonge zelf naar boven, en deed mijn hart sneller kloppen.' THE IRISH INDEPENDENT

'Het licht dat we verloren is verpletterend romantisch in zijn liefdesbeschouwingen en in zijn dramatische weergaven van de kracht en de verschijningsvormen van de liefde. Lezers moeten een flinke voorraad tissues bij de hand houden.' WWW.BOOKREPORTER.COM

Redactionele recensie

Recensies (5)

Meer recensies

Is Het licht dat we verloren het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het licht dat we verloren