Het natuurlijke proteïnedieet

Culinair   Topics 0
Lijkt ‘geen honger hebben’ tijdens een dieet een echte utopie? Wel, met dit boek belooft auteur Saartje Roelens u niet enkel gewichtsverlies, maar ook dé manier om een dieet écht vol te houden. Het natuurlijke proteïnedieet stapt af van shakes en poedertjes en serveert gezonde gerechten die ook lekker zijn! In het klassieke dieet gaan we simpelweg
minder eten van alles. In het proteïnedieet wordt er een onevenwicht gecreëerd waarbij er meer eiwitten (proteïnen) worden opgenomen en minder vetten en koolhydraten. Resultaat: na 2 à 3 dagen gaat het lichaam door een tekort aan koolhydraten over op vetverbranding, waarbij er ketonen vrijkomen die zorgen voor energie EN hongerstilling!
Diëtiste Saartje Roelens hielp reeds heel wat mensen opnieuw hun ideale gewicht terug te vinden. Haar praktijk ‘Saartjes Slankcenter’ in Ramsdonk is sinds 2005 de bühne voor succes. Daarnaast ontwikkelde ze tevens heel wat eiwitrijke recepten die ze vandaag voor de eerste keer in een boek deelt. Volwaardige maaltijden die ervoor kunnen zorgen
dat je tot 10% van je eigen lichaamsgewicht in één maand kan verliezen.
Culinair
Borgerhoff & Lamberigts