Het officiele Ajax jaarboek 2008-2009

Toch nog tweede vorig seizoen maar geen Champions league voetbal. Misschien niet zo erg. Van Basten zou van voren af aan beginnen zonder zich zorgen te hoeven maken over het waarmaken van onmogelijke verwachtingen. En zo begon Van Basten het nieuwe seizoen maar wel met steeds afwezigen, EK spelers, blessures, nationale elftallen, het leek wel of er steeds met een oefenelftal gespeeld werd. Pas na de zege op het onoverwinnelijke Groningen zou het elftal afgezien van de blessures, voorlopig bij elkaar blijven. Met de, volgens iedereen ondersteunde veronderstelling dat het nationale kampioenschap een haalbare moet zijn, wordt de vervolgkoers uitgezet. We zullen zien hoe het seizoen afloopt, grillige onverwachte uitslagen, maken het moeilijk nu een prognose af te geven maar het maakt het wel spannend.

Is Het officiele Ajax jaarboek 2008-2009 het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het officiele Ajax jaarboek 2008-2009