Het Pad wijst mij de Weg

Indy is een vrouw die zich haar hele leven al een buitenstaander voelt. Ze vindt het moeilijk om contact te krijgen met mensen.
Dit wordt zo moeilijk voor haar dat ze besluit om te vertrekken uit de maatschappij waarin zij leeft. Ze vertrekt alleen met een rugzak om antwoorden te vinden in zichzelf.
Bij een berg gekomen besluit ze om het pad te volgen tot de top. Ze merkt dat het contact met de dieren en het zijn in de natuur haar de rust geven waar ze zo’n behoefte aan heeft. Op de berg komt Indy mensen tegen die daar wonen en afgestemd zijn op de natuur. Deze mensen nemen haar letterlijk en figuurlijk bij de hand en geven haar kennis mee waardoor Indy steeds meer gaat begrijpen waarom ze is zoals ze is. Indy leert door deze ontmoetingen over de emoties waar ze mee worstelt en over de Lichtwereld.
Tijdens haar wandeling over het pad krijgt ze steeds meer inzicht op haar stille vragen en ervaart ze de trouw van de hond Angel die ze onderweg is tegen gekomen. Deze twee worden onafscheidelijk en Indy durft voor het eerst de onvoorwaardelijke liefde te voelen voor een levend wezen. Boven op de berg aangekomen beseft ze dat haar pad nog niet afgelopen is en ze gaat verder.

Is Het Pad wijst mij de Weg het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Het Pad wijst mij de Weg