Het paleo kookboek

Het Paleo kookboek van Daniel Green helpt je om een gezonde, natuurlijke levensstijl te krijgen. Dit praktische, inspirerende kookboek biedt je naast basisinformatie over Paleo, honderd recepten voor ontbijt, lunch en diner, die het wel heel makkelijk maken om jezelf gezond en sterk te eten. Alle recepten zijn zuivelvrij, glutenvrij en bevatten geen schadelijke stoffen, alle voedingswaarden zijn berekend door een erkende diƫtist.

Veel van ons dagelijks voedsel zit vol met zaken die niet goed voor ons zijn. Weg met suiker en gluten. Maar wat zouden we dan wel moeten eten? De wereldberoemde celebrity chef en expert op het gebied van gezonde voeding, Daniel Green laat in Het Paleo Kookboek zien hoe je met ingrediƫnten zoals fruit, groenten, vlees, vis en noten heerlijke gerechten kan maken. Verlies gewicht, maar vooral: voel je fantastisch!

Is Het paleo kookboek het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het paleo kookboek