Het Pandapunten spaarsysteem

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 1 Recensies 0

Teddy’s liefdesleven is een rampgebied. De achtentwintig- jarige Amsterdamse struikelt letterlijk en figuurlijk door het leven. En het is echt niet zo dat elke blauwe plek een mooie anekdote heeft. Na een rits dramatische dates (en slechte seks) is ze er he-le-maal klaar mee. En dan krijgt ze een ingeving. Om iets te vinden, moet je toch eerst stoppen met zoeken? Dit geldt voor je sleutelbos, die pootjes heeft gekregen want jij hebt hem niet in de koelkast gelegd, je oplaadkabeltje en al die linkersokken. Maar, geldt dit dan ook voor de Ware? Hoe hard en lang moet je stoppen met zoeken, om pats-boem Mr. Right in je keuken aan te treffen? Stoppen met mannen dus. Honderd procent. Cold turkey. Geen seks. Eén jaar lang. Een sabbatical. Nee, een man-batical! Maar, twaalf ‘pandapunten’ sparen vindt Teddy makkelijker gezegd dan gedaan... Zeg maar nee dan heb je er opeens… twee! En jongleren met twee mannen is complex. Niet alleen omdat ze groot en zwaar zijn maar ook omdat ze diverse bungelende ledenmaten hebben. Over complex gesproken, als er dan ook nog eens slecht nieuws van de dokter bij komt… dan klettert alles op de grond. Het Pandapunten Spaarsysteem is een romantische komedie, over seks, liefde en vriendschap, maar met een onverwachte twist.

Mijnbestseller B.V.
01 januari 2020