Het perfecte plaatje

Het perfecte plaatje

Gelezen 11 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 50 Favoriet 1 Recensies 1
Feelgood Lijsten 1   Topics 0

Joni had nooit gedacht dat online daten iets voor haar zou zijn, maar haar dochter haalt haar over het te proberen. Dus ze maakt een profiel aan, maar gebruikt daarin de foto’s van haar zus. Als Ant haar mee uitvraagt, durft ze hem niet te bekennen wat ze gedaan heeft, dus doet ze alsof ze hem laat zitten om hem vervolgens ‘als zichzelf’ te ontmoeten.
Ze krijgen een relatie en het leven lijkt haar toe te lachten – tot ze via haar account ontdekt dat Ant nog steeds heel actief is op de app. Als ze contact legt met de andere vrouwen met wie hij afspreekt, Saff en Mary, besluiten de drie het er niet bij te laten zitten en beramen een plan. Maar dan blijkt dat Ant écht niet is wie ze denken dat hij is, en opeens loopt alles wel heel erg fout…

Feelgood
De Fontein Romans & Spanning