Het piratennest van Jochem

Chris Bos Het piratennest van Jochem 'Zo, ' hijgt Daniël, 'die is er geweest. Nu is het eiland van ons. , 'En dat dan?' Tiff wijst naar boven. Ze kijken en zien meteen wat ze bedoelt. Een piratennest, hoog boven op de rotsen. 'Zou het bewoond zijn ?' vraagt Jochem. Jochems huis heeft de grootste zolder van de wereld. Je kunt er schommelen en verstoppertje spelen, of blindemannetje. Of zeerovertje, want er is ook een piratennest. Er lopen de wonder­lijkste mensen rond op die zolder: schilderijendieven, berentemmers en de beruchte kapitein Zeepsop met z'n vrouw. Na Een hut en een hol, waarin wordt verteld over de avonturen die Tiff, Jochem, Bas en Daniël in de zomer beleven, schreef Chris Bos een vrolijk en meeslepend boek over wat ze in de winter doen. De vier vrienden hebben een ongebreidelde fantasie - en zo'n zolder is natuurlijk het mooi­ste speelterrein dat je je kunt wensen!

Is Het piratennest van Jochem het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het piratennest van Jochem