Het staat in de sterren

In de heerlijke roman Het staat in de sterren van bestsellerauteur Christina Lauren vallen Sam en Tate voor elkaar tijdens een vakantie, op de stormachtige manier die zo kenmerkend is voor een eerste liefde. Ze delen hun hoop, dromen en diepste geheimen met elkaar: Sam is de eerste persoon aan wie Tate vertelt dat ze de verloren gewaande dochter van een van ’s werelds grootste filmsterren is. Dus als dat plotseling naar buiten komt, weet Tate meteen wie dat gedaan moet hebben – en haar hart breekt in duizend stukken.

Veertien jaar later is Tate een veelbelovende actrice, en is ze Sam alweer bijna vergeten. Totdat ze de set op stapt van de film die haar doorbraak moet worden. En daar is hij: nog steeds even charmant en zelfverzekerd als altijd, en eigenlijk nóg aantrekkelijker. Tate en Sam moeten hun verleden onder ogen komen en kijken of hun eerste liefde kan veranderen in een tweede…

Over Ik durf je niet te zeggen:

Ik durf je niet te zeggen van Christina Lauren is een echte must-read – als je het uit hebt wil je alleen maar meer lezen van deze fantastische auteur.’ – Chicklit.nl

Ik durf je niet te zeggen is dé feelgood-aanrader van dit moment, omdat hij je laat lachen, je frustreert en je een dosis romantiek bezorgt.’ – Hebban.nl

Recensies (1)

Is Het staat in de sterren het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het staat in de sterren