Het verbond tegen meedogenloos mooie jongens

Een meedogenloos mooie jongen kiest al in zijn studentenjaren bewust het slechte pad. Drie huisgenotes, een suspecte zuurkoolstamppot en een jong katje spelen daarbij een cruciale rol. Aldus, samengevat, het titelverhaal van deze intrigerende bundel. Auteur Carl Stellweg zadelt je op met een luxeprobleem: lees je deze negen melancholische maar ook vermakelijke en spannende verhalen in één ruk uit? Of bewaar je er een aantal? Dan kun je langer genieten van de fijnzinnige, heldere stijl, de ritmische zinnen, de verrassende woordkeuzes, de treffende omschrijvingen, en de hoofdpersonages - vaak eenzame, geheimzinnige buitenstaanders, met wie je toch moeiteloos een band smeedt. Immers, velen van ons voelen zich wel eens een buitenstaander. Deze verhalen omwikkelen je in een nevel van weemoed, die je gek genoeg gelukkig maakt.

Recensies (3)

Meer recensies

Is Het verbond tegen meedogenloos mooie jongens het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het verbond tegen meedogenloos mooie jongens