Het Vijfde Element

Het Vijfde Element

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
De wereld staat op een kruispunt. Bossen staan in brand, ijskappen smelten, mensen gaan de straat op. Wat we al decennia hebben zien aankomen wordt werkelijkheid: we bevinden ons in een wereldwijde crisis van ongekende omvang. Technologisch zijn we inmiddels tot alles in staat. Maar biedt ons dat de oplossing? Of is er een andere uitweg?
De Amsterdamse schrijver Ton van der Kroon reisde naar de meest onbereikbare en soms duistere plaatsen ter wereld: Gaza, Noord Korea, Iran, Kashmir en De Himalaya's om een antwoord te vinden op deze vragen. Het Vijfde Element is een spirituele zoektocht die inzicht geeft in de uitdagingen van deze tijd en tevens een onvoorstelbare ontdekkingsreis naar de essentie van menszijn.

Ton van der Kroon schreef tien boeken over spiritualiteit en persoonlijke bewustwording. Zijn boek voor mannen 'De Terugkeer van de Koning' werd een bestseller en werd in 7 talen vertaald.

Religie & Spiritualiteit
Spiritualiteit