Het winkeltje in Cockleberry Bay

Het winkeltje in Cockleberry Bay

Rank 5678 Gelezen 1438 Aan het lezen 18 Wil ik lezen 667 Favoriet 28 Recensies 82
Feelgood Artikelen 2 Newsroom 1 Lijsten 11 Spots 19   Topics 0   Leesclub

100 procent Britse feelgood, dat is 'Het winkeltje in Cockleberry Bay' van Nicola May. Het zit hoofdpersoon Rosa Larkin allemaal niet mee. Als ze een vervallen winkeltje erft in een rustig dorpje in Devon, denkt ze eerst aan verkopen. Helaas voor haar zit er een clausule bij de erfenis waarin bepaald is dat de winkel niet verkocht mag worden. Ze mag hem alleen nalaten aan iemand die het verdient. Rosa besluit het een kans te geven en vertrekt met haar teckel Hot naar Devon. Ze zet alles op alles om het winkeltje in Cockleberry Bay tot een succes te maken. Maar ze kan het niet alleen. Gelukkig zijn er genoeg locals die haar een handje willen helpen... of tegenwerken. Nicola May stopt in 'Het winkeltje in Cockleberry Bay' lekker veel kleurrijke personages en allerlei twists.

Feelgood
Populaire fiction algemeen
Cockleberry Bay (1)
Z&K
14 april 2020
15 april 2020
9789020537598 , 9789020537604

2 keer bewerkt, laatste bewerking door Insoon

Een teleurstellende roman met weinig feelgood

door: Janneke Elderbroek 7 reacties 15 likes

Het winkeltje in Cockleberry Bay is het negende boek van de Britse feelgoodschrijfster Nicola May en het eerste deel van de ‘Cockleberry Bay’-serie. In dit eerste deel maken we kennis met Rosa Larkin. Rosa heeft geen makkelijk leven gehad. Ze bleef nooit lang bij een pleeggezin en gaat van het ene...

Reacties op: Het winkeltje in Cockleberry Bay