Ik zie je in Cockleberry Bay

Ik zie je in Cockleberry Bay

Rank 2471 Gelezen 706 Aan het lezen 11 Wil ik lezen 293 Favoriet 11 Recensies 20
Feelgood Lijsten 5 Spots 9   Topics 0

De cast uit 'Het winkeltje in Cockleberry Bay' is terug in het tweede deel van de Cockleberry Bay-serie door Nicola May, 'Ik zie je in Cockleberry Bay'. Natuurlijk hoofdpersoon Rosa en haar schattige teckel Hot, maar ook haar nieuwbakken echtgenoot. Rosa heeft alles wat haar hartje ooit begeerde. Maar liefde kent ups en downs, en dat ontdekt ook Rosa al snel. Ze heeft reden om te geloven dat haar man een affaire heeft en gaat daar bijna aan onderdoor. Het is hoog tijd om zichzelf bij elkaar te rapen en minder afhankelijk te worden van een man, en vooral om zich niet te laten meeslepen door angst en jaloezie. 'Ik zie je in Cockleberry Bay' is het boek waarin Rosa een enorme karakterontwikkeling doormaakt, en dat weet Nicola May met veel humor en emotie te beschrijven.

Feelgood , Literatuur & Romans
Populaire fiction algemeen