High protein

High protein

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 5 Favoriet 0 Recensies 0
Culinair   Topics 0

Recepten met minimaal 20 procent eiwit!

Wat moet je eten als je wilt afvallen? Eiwitten. Wat moet je eten om je spieren te laten groeien? Eiwitten. Waar moet je op letten als je vooral plantaardig eet? Eiwitten.

Foodie en fitgirl Hannah Vreugdenhil, bekend van Personal Body Plan - the recipe guide, combineert het noodzakelijke met het smakelijke en presenteert in High protein 51 heerlijke en voedzame gerechten waarin minimaal 20 procent eiwit zit. Voor wie lekker wil eten en tegelijkertijd goed voor zichzelf wil zorgen.

Hannah Vreugdenhil is oprichter van Empower You, een coachingsprogramma om mensen te helpen hun doelen te realiseren. Ook richtte ze met Tom Barten de gezonde maaltijdenservice DoorMeal op en is ze co-auteur van het populaire Personal Body Plan - the recipe guide. Als ze niet aan het koken of eten is, staat ze in de sportschool of wandelt ze met haar honden.

Culinair
Eten en drinken algemeen