Hij, die overwint!

Hij, die overwint!

Maar TJ weet heel goed wat het betekent, de zoveelste kinderverzorgster is vertrokken, omdat zijn dochter en oudste zoon het weer eens verknald hebben. Nu moet hij alweer op zoek naar een kinderverzorgster en eigenlijk ook naar een huishoudster, want de laatste is ermee opgehouden, omdat ze liever dichter bij haar eigen kinderen en kleinkinderen wilde wonen.
In het restaurant, genaamd “Henri”, is het druk vanwege het weekend. Jill haat dit en wil wel eens wat anders. Ze is het zo zat! De gasten zijn vanavond zeer vervelend en rumoerig. Er is zelfs één tafel waaraan personen zitten, die ze graag uit de zaak zou willen zetten. Bijna elk gerecht moet terug naar de keuken, omdat er iets niet goed aan is, zoals te veel zout, peper, kaas en ga zo maar door. Ze is moe en wil graag eens in de avond gewoon thuis zitten en niet zich uit de naad werken om het mensen naar de zin te maken, terwijl die mensen het helemaal niet naar de zin te maken is.
Brave New Books
01 juli 2020