HIJ KENT MIJN NAAM

Hij kent mijn naam

Rank 3782 Gelezen 8 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 7 Favoriet 0 Recensies 5
Feelgood   Topics 0

Sophies bestaan lijkt te verzanden in eenzaamheid. Als Roos onverwacht op haar stoep staat, krijgt haar leven een nieuwe wending. Het diepe besef dat zij wat voor anderen kan betekenen, doet haar opbloeien. Toch is niet iedereen blij met haar inmenging. Christine overleeft ternauwernood een tragisch ongeluk, de afgelopen jaren zijn moeilijk geweest en het ontbreekt haar aan moed om te vechten voor haar leven. Ariaan maakt een zware tijd door; de vrouw met wie hij al ruim dertig jaar getrouwd is, wordt plotseling van hem weggenomen. Tijd om te rouwen krijgt hij echter niet, zijn beide dochters hebben zijn zorg en aandacht hard nodig. Daarnaast legt God hem een gebedslast op voor iemand met wie hij nooit meer iets te maken wil hebben. Hoe kan hij ooit de draad weer oppakken zonder zijn geliefde vrouw? De levens van deze mensen worden op een wonderlijke manier met elkaar vervlochten; gaandeweg ervaart ieder op zijn eigen manier de persoonlijke aandacht van hun hemelse Vader.

Romantiek
Scholten Uitgeverij B.V.
29 april 2019

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 16,95

Lezersrecensies (5)

Hij kent mijn naam

door: Esther 2 likes
Recensie voor het boek “Hij kent mijn naam” van auteur Jolanda de Faria. Alleen God kan op de brokstukken van ons bestaan iets nieuws beginnen. Sophies bestaan lijkt te verzanden in eenzaamheid. Als Roos onverwacht op haar stoep staat, krijgt haar leven een nieuwe wending. Het diepe besef dat...

Je blijft lezen

door: Brunevo12 2 likes
Alle 3 haar boeken gelezen vanaf de eerste bladzijde wordt je meegenomen in een verhaal ,een leven wat zij heel mooi beschrijft.Moeilijk om aan de kant te leggen,soms tranen van het lachen en soms omdat je het verdriet voelt van de personen waarover ze schrijft.Mooi,intens,liefdevol,grappig ik kan...

Zo’n mooi boek

door: Sabina7 2 likes
Het is echt een super mooi boek! Vanaf de eerste bladzijde zit je er zo in. En wil je eigelijk niet meer stoppen met lezen.

Prachtig verhaal!!!

door: Sarina78 2 likes
Net zoals de andere 2 boeken van Jolanda, als je eenmaal begint wil je door lezen! Prachtig verhaal, mooi geschreven! Die lieve Roos, wilskrachtige opa, zachtaardige Sophie...je wilt ze steeds beter leren kennen!

Je blijft lezen

door: Snijders81 2 likes
Een boek waarin je begint en je niet meer kan stoppen omdat je steeds wil weten hoe het verder gaat. Heel mooi geschreven. Kan het zeker aanbevelen.