Hildes droom

Rank 5760 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 14 Favoriet 0 Recensies 0

Marie Lamballe is het pseudoniem van een grote Duitse bestsellerauteur

Wiesbaden, 1945. De oorlog is eindelijk voorbij, de jonge Hilde Koch kan haar geluk nauwelijks op. Café Engel, het prachtige café dat al decennialang in handen is van haar familie, is door de bombardementen gespaard gebleven. Hilde is vastbesloten het ooit zo glorieuze familiebedrijf in ere te herstellen en liefde en vreugde terug te brengen tussen de eeuwenoude muren. Maar een onverwachte bezoeker brengt een duister geheim met zich mee dat de familie dreigt te verscheuren – en de pas afgelopen oorlog dichterbij brengt dan ooit.

Hildes droom is een onvergetelijk familie-epos dat zich afspeelt in de roerige jaren vlak na de Tweede Wereldoorlog. Perfect voor lezers van Agneta’s erfenis, Het weesmeisje en De zeven zussen.

In de pers

‘Liefde, intriges en geheimen: deze historische romans lees je gegarandeerd in een wip uit.’ Libelle

‘Een intrigerend verhaal dat me tot het einde toe nieuwsgierig hield.’ Thrillersandmore.com

‘Een heerlijke reis naar de vorige eeuw, waar liefdes, intriges en geheimen broeien.’ Booksandwords.be

Historische roman (populair)
Boekerij