Hitte

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Fantasy & SF   Topics 0
Damon kwam om een reden bij zijn broers wonen... het meisje dat hem in de maling had genomen en hem voor dood achterliet, woonde daar en onder bescherming van vampieren. Wanneer ze eindigen met het leven van Alicia te redden vaker dan hij kon tellen, besluit Damon dat iemand haar onder controle moet krijgen voordat de kleine zij-kat eindelijk een manier vindt om aan hem te ontsnappen door zichzelf te laten doden. Jaloezie wordt een gevaarlijk spel wanneer ze in de hitte komt en meer aan trekt dan alleen monsters.Alicia Wilder is het beu om beschermd te worden door haar beschermende broers. Proberen om te bewijzen dat ze de vampieroorlog aan kan, zorgt ervoor dat ze wordt verscheurd, gebeten, gekust, beschoten en vreemd genoeg leeft met drie heel sexy vampiers, waarvan er één de vampieroorlog op gang heeft gebracht. Wanneer ze merkt dat ze in de hitte trillen gaat, beseft Alicia dat haar vangnet haar misschien ten val brengt. Damon kwam om een reden bij zijn broers wonen... het meisje dat hem in de maling had genomen en hem voor dood achterliet, woonde daar en onder bescherming van vampieren. Wanneer ze eindigen met het leven van Alicia meer te redden vaker dan hij kon tellen, besluit Damon dat iemand haar onder controle moet krijgen voordat de kleine zij-kat eindelijk een manier vindt om aan hem te ontsnappen door zichzelf te laten doden. Jaloezie wordt een gevaarlijk spel wanneer ze in de hitte komt en meer aan trekt dan alleen monsters. +

Fantasy & SF
Door bloed gebonden (4)