Hoe houd ik huis ?

Met Hoe houd ik huis? heeft Sam Martin een onmisbare gids geschreven voor de dolende man in het postfeministische landschap van de 21ste eeuw. We kunnen het gerust hét handboek voor het huishouden noemen voor frisse knullen, verstokte vrijgezellen en echte kerels. Waarbij het-huis-houden moet worden gezien als alles tussen het sorteren van de was en het repareren van de wasmachine, tussen het vegen van de vloer en het vegen van de schoorsteen, en tussen het inrichten van de kelderkast en het schoonmaken van de dakgoot in.
Wie deze gids gebruikt, slaat twee vliegen in één klap, want vrouwen smelten nu eenmaal voor een man die de koelkast kan ontdooien.

Is Hoe houd ik huis ? het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Hoe houd ik huis ?